czwartek, 5 maja 2016

Lba!

Dziękuje serdecznie za nominacje ! Od Mania Maja <3 

Zapraszam do niej --->  Ukryte Tajemnice

Niestety nie będzie o bohaterach ciekawostek tylko o mnie :O
 (rzucamy szkołę i zostajemy nocny łowcami? :D)
Zapraszam xD

 Ciekawostki o Zastępczyni Upadłych Aniołów *-*

1. Moje drugie pseudo to Janek, które używam w życiu codziennym.
2. Jestem wysoka 183 0.o Mama jest ode mnie wyższa o głowę xD Brat jest jeszcze wyższy od mamy.
3. Jestem wielką fanką zespołu Against The Current <3 <3
4. Posiadam dwie idolki.  Chrissy Costanza (wokalistka zespołu ATC) i Katherine Mcnamara ( wciela się ona w postać Clary Fray )
5.  Jestem (znowu to słowo) początkującą modelką. Miałam za sobą dwie "poważne" sesje (jedna do ulotki szkolnej). Chętnych zapraszam na mojego Instagrama (kliknij w link, możesz zaobserwować)
6. Startuje w zawodach o puchar wójta w warcabach stu polowych.
7. Od niedawno lubię 1D.  A najbardziej Niall'a i Louis'a 
8. Średnio się uczę.
9. Znalazłam betę, która sprawdzi mi całego bloga http://girl-with-four-wands.blogspot.com/#_=_ . Wkrótce pojawi się zwiastun do tego bloga. Oczekuje na szablon ( na tego bloga) od http://kcbszablons.blogspot.com/, Maggie dzieło zobaczysz na Girl witch four wands. 
10 . Ten cytat idealnie określanie co myślę o książkach, kocham go bo jestem odzwierciedleniem mojej duszy...

  Żyjemy i oddychamy słowami. 

To książki utrzymywały mnie przy życiu, 

kiedy myślałem, że nie mogę nikogo pokochać, 

i że nikt już nie pokocha mnie.

 Przez książki czułem, że nie jestem zupełnie samotny.

 Mogły być ze mną szczere, ja z nimi też.

11. Jeśli nie chcesz znać bolesnej prawdy to mnie nie pytaj, ja zawsze odpowiadam szczerze.

NOMINUJE CAŁY BLOG http://kcbszablons.blogspot.com/
MACIE TAK SAMO JAK JA NAPISAĆ 11 CIEKAWOSTEK ALE DOPIERO JAK ZROBICIE NOTKĘ ZE ZAMÓWIENIAMI XDD TAKA ZŁA JA. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz